יועץ משכנתא מומלץ

יועץ משכנתא מומלץ

יועץ משכנתאות הוא שותף לדרך שלכם. ההשפעה שלו על התהליך היא משמעותית ויש לו את היכולת להיות הגורם שיחסוך לכם סכומי כסף משמעותיים לשיכולים לעיתים להגיע גם ל100,000 ₪ ויותר. לכן חשוב לדעת לבחור את היועץ הנכון, זיכרו, בחירת יועץ משכנתאות מומלץ, איננה זכות, יש לראות בה ממש אבן דרך מרכזית בתהליך המשכנתא.

מה הוא התפקיד של יועץ משכנתא ? 

משכנתאות הם הלוואות כספיות בסכומי עתק שרוב מכריע של המקרים הבנקים מעניקים אותן. ניתן להניח שכאשר ישנה הלוואה גדולה, כך גם הרווח לבנק יהיה בהתאם. אנו נוטים לחשב שבין הצעות הבנקים אין הבדל גדול, אך זוהי טעו קשה שנובעת מרוב המקרים מחוסר הבנה.        בשנים האחרונות הפכה התופעה של שימוש ביועצים שונים לגבי ההתנהלות הפיננסית היא כיום כבר מקובלת וקיימת אצל רבים, אך חשוב לזכור שמדובר במשכנתא, אין הכוונה לאופן שבו אנו מתנהלים ברמת היום יום. יש חשיבות עצומה ליכולת להבין ולנתח כל הצעה קיימת ויותר מכך לדרוש את הטוב ביותר. יועץ משכנתאות צריך לעשות את הדברים הללו . יועץ המשכנתא צריך לדעת להביא הצעות, שונות לנהל משא ומתן מול הבנקים ולדאוג לאינטרס שלכם. בדיוק לשם כך הצוות שלנו בחברת ניו קרדיט עומד לרשותכם, על מנת שתקבלו את ההצעה הטובה ביותר, זאת שתחסוך לכם סכומי כסף משמעותיים. הצורך לבחור אנשי מקצוע מעולים מתבסס על כמה עקרונות בסיסים : 

ניסיון מקצועי 

לקיחת משכנתא היא אירוע המשפיע על חיים שלמים של משפחות. כאשר אתם מבקשים למצא גורם שילווה אתכם בתהליך קבלת המשכנתא, אתם רוצים להיות בטוחים שאותו יועץ מכיר את השוק ואת העולם הנדרש. ישנם לא מעט יועצים צעירים וחלקם מוצלחים מאד, אך בסוף לניסיון, ליכולת להבין את הצרכים ולהתאים אותם אל מצב השוק יש משמעות רבה לידע והניסיון שנצברו לאורך שנים. כאשר יועץ המשכנתאות שלכם ניצב לאורך זמן מול הגורמים השונים, מכיר את המערכות ויודע להביא את הניסיון שלו בכדי לייצר לכם ערך ממשי, זהו גורם שלא ניתן ללמוד אותו בשום אוניברסיטה, מלבד זאת של החיים.

אזור גאוגרפי 

ישראל איננה מדינה גדולה, היא קטנה ומרוכזת ובאופן כללי יכול יועץ משכנתאות לעבוד בכל אזור בארץ. אם זאת כדאי לדעת, יש מצבים שבהם לקשר האישי, לאנשים הפועלים בתוך אזור מסויים לאורך זמן יש יתרונות שלא תמיד אפשר לקבל בכל מקום. יועץ משכנתאות העובד בעיר מסוימת, חשוף אל סניפי הבנק באותו האזור ויותר מכך לגורם האנושי בו, יוכל להשיג עבורכם לא אחת הסכמי משכנתאות טובים יותר, וזכרו, כל חצי אחוז שתשיגו בהנחה על תשלום הריבית, יכול להיות שווה פי 2 או 3 מעלות התשלום שידרוש יועץ המשכנתאות.

הצלחות מוכחות 

יועצי משכנתאות הם גוף שקל לבדוק את העבודה שלהם. אפשר לבחון זאת בכמה דרכים. 

  • כמות הלקוחות – יועץ המצליח לגבש סביבו קהילה רחבה של לקוחות ולקוחות חוזרים, הוא כנראה אדם שעושה את תפקידו בצורה טובה וגורם לאשים להיעזר בשירותיו. 
  • ערכו מחקר – יועץ משכנתא לא פועל בעולם סמוי, הוא חייב לפרסם את עצמו, לתפעל אתר או פעילות ברשתות חברתיות, מותר ורצוי לבדוק את הפעילות שלו, האם יש לו ממליצים, מותר גם לבדוק אם לא הוגשו תלונות. כל אלו יכולים להעיד על רמת ההצלחה. 
  • המלצות – בדקו עם לקוחות קודמים, חפשו באתר או אפילו בקשו מהיועץ עצמו שיפנה אתכם ללקוחותיו, לפעמים דווקא במקומות הללו, תמצאו את הסיבות הנכונות או להיפך בשאלה לגבי יועץ המשכנתאות

הקשר האישי 

יועץ משכנתאות הוא אדם הנכנס לכם בצורה מסוימת אל מתחת לעור. הוא נחשף למידע הכי בסיס שלכם, על ההרגלים שלכם ודך החיים שלכם. רצוי מאד שהקשר האישי שתפתחו עם יועץ המשכנתאות יהיה כזה שהוא יגרום לכם לתחושת נוחות. אין כאן עניין שיש לבטל אותו, אנשי מקצוע יש רבים, זכותכם לעבוד עם מי שמרגיש לכם נוח איתו. בנוסף לכך, חשוב שיועץ המשכנתא שלכם יהיה בעל יכולות של פיתוח קשרים אישיים נדרשים מול הגורמים שמולם הוא יצטרך לפעול עבורכם. היכולת לשמור על קשרי עבודה כאלו שיביאו ללקוחות שלהם מחירים ותנאים טובים יותר, מושפעים גם מהיכולת של יועץ ההשקעות להשתמש בקשר האישי שלו לטובתכם.      

מחיר וצורת התשלום 

יעוץ משכנתאות הוא עניין שעולה כסף, אנחנו בניו קרדיט מבינים את זה. מצד אחד יכול להיות שהמחיר בגין השירות לא תמיד יהיה זול, אך כדאי לזכור שמחיר הוא פעמים רבות פונקציה של קשרים, יכולות ואמצעם שהיועץ או חברת היעוץ נעזרת בהם, על מנת לאפשר את השירות הטוב ביותר. לכן מי שבטוח בעצמו יכול להסתמך על תשלום התלוי בהצלחת התהליך. מי שיודע איך לעבוד מאפשר ללקוחות שלו את השקט. המחיר נקבע בתחילת המהלך, אך יחד איתו נקבעים גם היעדים, אם היועץ שלכם לא עמד ביעד שהבטיח, אין סיבה שהוא יזכה להנות מהכסף שלכם.

 

יועצי המשכנתאות של ניו קרדיט

בחברת ניו קרדיט אנו מאמינים שהשירות הטוב ביתר, זה שמאפשר את התשובות והפעולות על ידי הטובים ביותר הוא המפתח להצלחה. בשל כך יש לנו את נבחרת המומחים בתחום המשכנתאות הפועלת מל הבנקים השונים או גורמים אחרים מתוך מטרה אחת ברורה, להביא לכם את הטוב ביותר

אולי פספסת משהו:
ניו קרדיט

ניו קרדיט היא חברה המורכבת מסוללת מומחים פיננסי וצוות משפטי ותיק בתחום האשראי. אל תיכנעו למצב המקשה עליכם בהתנהלות הכלכלית היום יומית אל מול גופי המימון והבנקים, יש דרך לצאת מזה.

בואו איתנו
לדרך חדשה!
נראית בתמונה קריקטורה של בוט בני עם שטרות שעפות באוויר

עדיין מתלבטים?

שיחה ובדיקה ראשונה ללא עלות, וללא התחייבות!

בתמונה רואים את הלוגו של בני, בוט הנותן מענה ראשוני לגולש שזקוק לכך

בואו איתנו לדרך חדשה!

ימים א’-ה’ 19:00 - 09:30