סורבתי להלוואה, מסיבת bdi שלילי, מה הצעד הבא?

בתמונה אישה מושיטה את ידה ובה עט, והלקוח העסקי מוציא שטרות מהכיס

אף אחד לא אוהב לקבל תשובה שלילית, בטח בכל הקשור לנושאים פיננסיים, אבל יחד עם זאת, יכול להיות שבמקרה זה "כל עכבה לטובה". גם אם הבנק היה מאשר לך את ההלוואה, יתכן שהתנאים שלה היו גרועים (ריבית גבוהה למשל), ולכן, עדיף להסתכל על העניין כהזדמנות ולא כמכשול.

הבנקאי שבוחן את הבקשה שלך להלוואה, יתמקד בבדיקה של יכולת ההחזר שלך לעומת הסיכון. הדרישות לאישור או דחיית הלוואה משתנות מבנק לבנק ולעתים אפילו בין הסניפים השונים. בטרם תאושר הבקשה שלך או תידחה, הבנק בודק מספר קריטריונים שמעידים על מידת הסיכון הכרוכה במתן הלוואה:

  • כושר החזר
  • איתנות כלכלית
  • בטחונות כלכליות
  • התרשמות אישית

חשוב להבין, הפרמטרים שעל פיהם מתקבלת ההחלטה האם לתת הלוואה או לא הם דינמים, מאוד תלותיים ואינם חד משמעיים. דבר אחד כן בטוח, עם BDI שלילי הסיכויים למתן הלוואה הם אפסיים. בדיקת הBDI הוא המסנן הראשון שעובר הלקוח בעת הגשת בקשה להלוואה, חשוב לציין שבדיקות BDI נעשות לא רק ע״י הבנקים, אלא גם ע״י חברות גדולות כמו יס או הוט, חברות מימון, סוכניות רכב וכו׳. חברות גדולות רוצות לדעת שהלקוחות שלהם יכולים לעמוד בתשלומים ולוודא שהלקוחות אינם ״מסוכנים״ (כלכלית) לפני מתן השירות/מוצר של החברה.

לסיכום – תיקון הBDI עלול במקרים מסוימים להעלות את הסיכוי שלכם לקבל הלוואה. בדקו זאת למען הסר ספק.

אולי פספסת משהו:
ניו קרדיט

ניו קרדיט היא חברה המורכבת מסוללת מומחים פיננסי וצוות משפטי ותיק בתחום האשראי. אל תיכנעו למצב המקשה עליכם בהתנהלות הכלכלית היום יומית אל מול גופי המימון והבנקים, יש דרך לצאת מזה.

בואו איתנו
לדרך חדשה!
נראית בתמונה קריקטורה של בוט בני עם שטרות שעפות באוויר

עדיין מתלבטים?

שיחה ובדיקה ראשונה ללא עלות, וללא התחייבות!

בתמונה רואים את הלוגו של בני, בוט הנותן מענה ראשוני לגולש שזקוק לכך

בואו איתנו לדרך חדשה!

ימים א’-ה’ 19:00 - 09:30