שאלות ותשובות

דירוג אשראי אישי הוא ציון שניתן לאנשים פרטיים, המבטא את יכולת ההחזר שלהם. הציון הזה בעצם מספק לבנקים ולגופי האשראי תובנות בקשר ללקוח – האם כדאי לספק לו אשראי, הלוואה או משכנתא, ובאיזה תנאים. כל המידע משתקלל לציון אשראי (Credit Score), ועל פיו גופי המימון קובעים את גובה הריבית.

ככל שהיסטוריית החזרי התשלומים של הלקוח תהיה יותר מסוכנת – כך יעלה גובה הריבית.

לחצו למאמר בנושא – דירוג אשראי

דירוג האשראי מסתמך על ההיסטוריה הפיננסית שלכם, על ההון העצמי שלכם (נכסים והתחייבויות) ועל ההתנהלות הפיננסית שלכם אל מול הרשויות השונות – האם החשבונות שלכם משולמים בזמן, האם חזרו לכם שייקים, האם יש לכם חובות לא משולמים, הלוואות שאינכם עומדים בתשלום ההחזר החודשי ועוד.

לחצו למאמר בנושא – דירוג אשראי

לטיפול בתיק יש המון משתנים שעל פיהם ניתן לקבוע הצעת מחיר כגון – אורך הטיפול, מורכבות התיק, גופים מוערבים, שעות עבודה של מומחי האשראי, וכו׳.
כל מקרה לגופו, ואנו דואים לטיפולו מא׳-ת׳, ולכן לא ניתן לדעת מראש את עלות הטיפול.

התהליך הממוצע לוקח בין 14 ל-21 ימי עסקים עד לסוף התהליך ויציאה לדרך חדשה עם דירוג אשראי חיובי.

במהלך התהליך יוכל הלקוח להיות במעקב ולקבל שירות דרך המייל 24/7 לבדיקת הסטטוס.

כמובן.

לגופי המימון הציבוריים והפרטיים אין שום אינטרס לשתף אתכם בדרכים לשיפור דירוג האשראי שלכם,

זאת מכיוון שמרבית הרווח של הבנקים וחברות האשראי מבוסס על הריביות שאתם משלמים מדי חודש.

הצוות המשפטי שלנו יודע לזהות את הפרצות והחולשות של חוק נתוני האשראי החדש, כגון מידע בלתי אמין שלא עומד בדרישות חוק האשראי,

ומאפשר ללקוח לשפר את הנתונים שלו להשגת דירוג אשראי חיובי.

לחצו למאמר בנושא – שיפור דירוג אשראי

ניו קרדיט מתמקדת ומתמחה בשיפור דירוג האשראי.

לקוחותינו ייהנו בנוסף מייעוץ פיננסי והפקת לקחים על פי ממצאי הדוח וטעויות העבר שביצעו.

חיווי אשראי הינו מנגנון עבור גופים מלווים, גופי מימון, בנקים, חברות גדולות וכו׳ שבעזרתו יהיה ניתן לקבל אינדיקציה אם הצרכן נחשב כ״מסוכן״ מבחינה פיננסית או לא ובכך ידעו לנהל סיכונים בצורה טובה יותר. במידה וחיווי האשראי הוא אדום (או בשם אחר ״BDI שלילי״) סביר להניח שלא יקבל שום שירות כזה או אחר. במידה וחיווי האשראי ירוק (״BDI חיובי״) יהיה ניתן ״לסמוך״ על הלקוח ויחשב כצרכן מן המנין.

חיווי האשראי מתבסס על ניתוח נתונים ממערכת נתוני האשראי, ועל פיהם ייקבע חיווי האשראי.

לחצו למאמר בנושא – חיוי אשראי

למערכת נתוני האשראי קיימים 3 תנאים לפני שמדווח בה פיגור על תשלום הלוואה:
• עברו 30 ימים מהמועד שבו הלקוח היה חייב.
• הסכום שלא שולם הוא מעל 200 ש"ח.
• נמסרה הודעה אישית ללקוח על הפיגור בתשלום.

כיום החברה היחידה שמספקת לצרכנים את דירוג האשראי העדכני היא לשכת האשראי – D&B.
ללשכה יש אפליקציה לכל סוגי המכשירים, מבצעים הרשמה קצרה והופ הדירוג בלייב אצלכם במכשיר.
 
אז בוא ניגש לעניין, רוצים לדעת מה הדירוג שלכם? להלן קישור להורדת האפליקציה:
 
לאחר מכן יש לבצע הרשמה פשוטה ודירוג האשראי שלכם יתדעכן אוטמטית(אלה אם כן הוצאתם את דוח ריכוז הנתונים מבנק ישראל ואז יש לעדכן את הדוח ולשלם 50 ש"ח)

חוק דירוג האשראי עבר בקריאה אחרונה בכנסת בשנת 2016 ומאז התחילו כבר במרבית הבנקים והגופים החוץ בנקאים לממשק את המערכות שלהם עם המערכות של בנק ישראל, חלק מהמידע שלכם נאסף משנת 2016 וחלק משנת 2018 אבל אפשר להיות בטוחים שמשנת 2019 והלאה לא החסירו אפילו פרט קטן.

כחברה המעניקה שירותים פיננסיים, הידיעה כי אף אחד לא רוצה שהנתונים הפיננסיים שלו ידלפו לרחבי האינטרנט עומדת לנגד עינינו ומנחה אותנו.

ברשותינו המערכות הכי מתקדמות בארץ לאבטחת מידע – מנתב של חברת  CheckPoint ועד מערכת לניהול לקוחות עם רמת אבטחת המידע מהגבוהות ביותר.

בנוסף כל הדוחות בהם אנחנו מטפלים נמחקים לאחר 60 יום או בתום הטיפול(הרחוק מביניהם).

חיווי אשראי אדום נגרם מנתונים המעידים באופן מובהק שאינך עומד בתשלומי חוב(הוצל"פ,סעיף 5 שיקים חוזרים, חוב מעל 10,000 לבנקים, הליך פש"ר, מוגבל בבנק ישראל).
מרגע הסיום של אותו הליך שאותו עברתם החיווי יהיה מושפע בדיוק ל3 שנים קדימה(פחות חודש ברוב המקרים.)

חברתינו שברה את השוק מכל בחינה אפשרית בתחום – תקדימים שייצרנו אצל לקוחות, מחירים ידידותיים עקב מסה של עבודה, איזור אישי שקוף ללקוח, ותק בתחום ומקצועיות.

בזכות קהל הלקוחות שצברנו ועם הותק שלנו בתחום, נמצא בידינו יתרון שלא נמצא באף מקום. ניסוי וטעייה רב הקנה לנו את הכוח אל מול הגורמים המדווחים שנותן לנו יתרון מקדים לפני הגשת הבקשות וסבירות גבוהה יותר לאישורם.


אנו מבטיחים לכם אמינות, מקצועיות, שקיפות, והכי חשוב – דרך פיננסית חדשה.
אז כמובן שהליך פתוח של פש"ר אי אפשר למחוק מהדוח וגם לא יהיה אפשר לבצע עליו בקשה כל עוד הוא פתוח, אבל במקרה של הליך סגור אנחנו בוחנים לעומק את אופי הרישום של התיק ואת הסיבה בגללה נפתח ובאיזה נסיבות הוא נסגר והמון פעמים תופתעו לגלות טעויות של הנאמנים של התיק יש והן מספקנות לנו עילה חוקית למחיקת הנתון מהדוח שלכם.

 

דוגמא:

עדיין מתלבטים?

שיחה ובדיקה ראשונה ללא עלות, וללא התחייבות!

בתמונה רואים את הלוגו של בני, בוט הנותן מענה ראשוני לגולש שזקוק לכך

בואו איתנו לדרך חדשה!

ימים א’-ה’ 19:00 - 09:30