מה זה האיזור האישי?

אנחנו בניו קרדיט מאמינים בשקיפות מלאה ללקוח, מתוך אמונה זו אנחנו הקמנו את האזור האישי ללקוחות שנמצאים אצלנו בטיפול.

להלן הסבר מפורט על המידע שאפשר לראות באזור האישי, מה אפשר להבין ממנו ואיך הוא יכול להפוך את התהליך להרבה יותר שקוף.

בני מחזיק בכרטיסייה של האזור אישי באתר ניו קרדיט

פס התקדמות בתהליך

בתמונה רואים סרגל התקדמות במחיקת BDI שלילי של לקוח

פס ההתקדמות נותן לכם מבט קצר על התקדמות ההליך והנקודה בה אתם נמצאים כעת, בפס זה שמונה שלבים כמפורט להלן:

  1. ממתין לתחקור – הלקוח עובר תחקור ע"י נציג מהמחלקה המשפטית אשר מאמת את הנתונים השליליים אל מול דברי הלקוח ומבין את התמונה הכללית.

  2. ממתין לקבלת מסמכים – המחלקה המשפטית ממתינה למסמכים אותם הלקוח צריך להביא בכדאי לבצע אימות עם הנתונים ולהכין בסיס חזק להגשת הבקשות.

  3. בהכנת בקשות – נציג מהמחלקה המשפטית מבצע אנליזה של המסמכים אל מול המידע האשראי המוצג בדוח, חוקר את הנתונים ומכין בקשות בהתאם למקורות המידע הרלוונטיים לטיפול.

  4. בקשות נשלחו – חלק או כלל הבקשות נשלחו למקורות המידע הרלוונטיים.

  5. ממתין לתשובה לבקשות – כל בקשה שנשלחת נבדקת ע"י בנק ישראל ומקור המידע וצריכה לחזור אלינו עם תשובה מפורטת בין 14-45 ימי עסקים מרגע השליחה.

  6.  תשובות התקבלו בהכנת ערעורים – שלב זה הוא לא חובה ומגיע רק אם נמצא לנכון להגיש ערעור על בקשה שסורבה או אושרה לא לפי התיקון שהיה צריך להתבצע בפועל.

  7. בהכנת דוח מסכם – נציג מהמחלקה המשפטית מרכז את כל התשובות שלכם, מכין סיכום מפורט על התהליך על מנת שיהיה לכם קל להבין את כל העבודה שנעשתה.

  8. סוף התהליך.

מידע אישי

בתמונה רואים דוגמא לקליטת בקשה במערכת ומעקב אחריה - להמחשה

מידע זה בא לשקף את המידע המצוי בתיק הלקוח שלכם במערכות שלנו, בנוסף ניתן בפירוט גם מהו סטטוס ההליך הנוכחי שלכם.

בנוסף מצוין התאריכים המדויקים כמו: התאריך בו ההליך החל, מתי הוגשו הבקשות הראשונות, מתי ההליך יסתיים וכן תאריך מעודכן שחיווי האשראי שלכם יהיה ירוק ותקין.

מסמכים נדרשים

בתמונה פירוט של מה הם המסמכים הנדרשים לשיפור bdi

לאחר ביצוע התחקיר הראשוני ורק במידה ויהיה צורך בכך הנציג מהמחלקה המשפטית עשוי לבקש ממכם מסמכים שנדרשים על מנת לבצע הכנה של תיקוני מידע.

אנחנו שולחים לכם את הדרישה למסמכים דרך הWhatsApp או דרך הEmail אבל אם שוכחים אז תמיד אפשר לראות באזור האישי מה נדרש להביא.

בקשות לתיקון מידע

נראה בתמונה - מדריך להגשת בקשות ותיקוני מידע האישי של לקוחות

מוכנים? הגענו לחלק המעניין בהחלט בטיפול שלכם!

בחלק זה ניתן בכל רגע נתון להתעדכן במס' הבקשות שהוגשו בתיק, כמה מתוך הבקשות סורבו, כמה מתוך הבקשות אושרו.

למי פנינו בבקשה לתקן את נתוני האשראי שלכם ואפילו למי עדיין לא חזרה תשובה!

*פאנל זה מתעדכן בצורה אוטומטית ללא מגע אדם!

סיכום ההליך

מוצג בתמונה עדכון חלקי מתהליך מחיקת bdi שלילי של הלקוח

אזור זה מתחלק ל2 חלקים:

  • סיכום בייננים – סיכום אשר מתעדכן בכל שלב בתהליך שלכם ע"י הנציג המטפל מהמחלקה המשפטית שלנו
  • סיכום התהליך – בסוף התהליך לאחר ההכנה של הדוח המסכם שדה זה יתעדכן עם כל המידע שרלוונטי לכם לדעת בשפה פשוטה וברורה. 

קישורים להורדה

בתמונה רואים מספר קישורים רלוונטיים ללקוחות עם בי די אי שלילי

במהלך התהליך נקבל תשובות ממקורות המידע ונוציא דוח חדש מבנק ישראל, את כל המידע הזה נרצה לשתף אתכם וכאן בפאנל של האזור האישי תוכלו בכל עת להוריד את המסמכים האלו בלחיצת כפתור פשוטה.

דרכי יצירת קשר

רואים בתמונה מספר אפשרויות ליצירת קשר עם יועצי החברה

לנו חשוב שתמיד תשמרו על קשר רציף אתנו ולכן גם באזור האישי תמיד יהיה מעודכן המספרים הישירים בהם תוכלו ליצור אתנו קשר ושוב כל זה בהקלקה על המספרים שמופיעים במסך (מספרים אלו יתעדכנו בהתאם למנהל הלקוח שלכם והגורם שמטפל בתיק שלכם).

עדיין מתלבטים?

שיחה ובדיקה ראשונה ללא עלות, וללא התחייבות!

בתמונה רואים את הלוגו של בני, בוט הנותן מענה ראשוני לגולש שזקוק לכך

בואו איתנו לדרך חדשה!

ימים א’-ה’ 19:00 - 09:30