בקשה לניתוח משכנתא

בקשה לניתוח משכנתא

רבים מאיתנו לקחו משכנתא, רבים אחרים יעשו זאת בעתיד, אך האם אנו מבינים מה אומרת המשכנתא ? האם אנחנו מבינים כמה כסף נחזיר בכל חודש? וכמה מתוך הכסף הולך לבנק ואיזה חלק לתשלום החוב ?  ומה יקרה עם הריבית תעלה?  כל אלו שאלות שיש להבין אותם לפני שחותמים. בעזרת ניתוח משכנתא תוכלו לקבל את כל התשובות ועוד יותר מכך. 

מה הכוונה בניתוח משכנתא ? 

משכנתא היא עסקה כלכלית בשווי גדול מאד. כיום רוב המשכנתאות הן על סכומים של למעלה מחצי מיליון שקל, חלק גדול מהם אף במונחים של שבע ספרות. בנוסף לכך המשכנתא מרגע שלוקחים אותה ולמעשה מתחילים לשלם עליה, הופכת להיות אחת ההוצאות הגדולות ביותר במשק הבית לתקופה ממושכת הנעה בין 10 ל30 שנים. זוהי לא פעולה שאפשר לבצע כבדרך אגב. כאשר אנו לוקחים את המשכנתא, רבים מאד ניגשים אל סניף הבנק בו הם פועלים כבר שנים ומבקשים לקחת משכנתא, לא פעם ללא בדיקה מספקת. לעיתים יבקשו הצעה ממקום אחר, אך יתקלו בקיר של נתונים ומושגים שבעבור רבים  הם לא מובנים ולא ברורים מספיק. אנחנו בחברת ניו קרדיט נשמח לסייע לכם לבצע ניתוח של הסכמי המשכנתא שלכם. בעזרת הניתוח של המשכנתא תוכלו לקבל בצורה מובנת וברורה את כלל ההתחייבויות שאתם לוקחים על עצמכם בעת החתימה על המשכנתא. מומלץ לבצע את הניתוח עוד טרם החתימה על המשכנתא, אך אפשר גם בכל שלב על מנת להבין איפה אתם עומדים. אז מה הכוונה בניתוח משכנתא ? ואיך זה מתבצע ? בסעיפים הבאים נסביר מה יכלול ניתוח המשכנתא ואיך הוא יסייע לכם להבין את מצבכם בצורה טובה יותר.

ההחזר החודשי 

ההחזר החודשי הוא הסכום שאות תתבקשו לשלם בכל חודש עבור המשכנתא שלכם. הסכום הזה כולל בתוכו את כלל הסכום של המשכנתא, כולל הריביות ומחלק אותו במספר החודשים העתידיים שבהם תשלמו את המשכנתא. כדאי שתכירו את הסכום הזה, הוא הולך להיות עוגן משמעותי בתכנון הכלכלי שלכם בשנים הבאות.

איך מתחלק ההחזר החודשי שלכם 

כולם יודעים שהם לוקחים סכום נתון מהבנק לטובת המשכנתא. זה ברור אבל האם אתם מודעים כמה מתוך ההחזר החודשי שלכם נדרש על מנת לשלם את החוב של המשכנתא וכמה עבור הקרן שלה, כלומר הכסף שאתם משלמים לבנק עבור הזכות לקבל משכנתא ?  רבים מאד מופתעים מהנונים שהם מגלים, אנחנו בניו קרדיט נסייע לכם להבין את המציאות.

החוב לבנק 

החוב לבנק נראה לעיתים עבור משלמי המשכנתאות כסיפור שאיננו נגמר. עבור רבים זהו גורם מתסכל היוצר תחושה לא נוחה מול הבנק שבמקרים רבים אתם נמנים עם לקוחותיו שנים לא מעטות. בעזרת ניתוח המשכנתא תוכלו להבין בדיוק מה הוא שיעור החוב שלכם לבנק ומתי יכול בו שינוי אם בכלל. 

 

רכיבי התשלום

רכיבי התשלום השונים בכל הקשור למשכנתא הם מונחים אשר כביכול מוכרים לכל אחד, אך אנו לרוב לא באמת יודעים מה הכוונה בהם. כאשר פקיד הבנק מסביר לנו שהמסלול שבחרנו הוא למשל פריים מינוס 1.5, מה בעצם הכוונה ?  מה אנחנו מבינים בזה. המוח האנושי אומר לעצמו, 1.5% זה נראה מעט, אבל במונחים של משכנתה בשווי מיליון שקל, 1.5% הם 15,000 ₪. לכן בעת ניתוח המשכנתא, המומחים של ניו קרדיט יסבירו לכם בדיוק מה היא המשמעות של כל סעיף וסעיף, ושל כל מסלול המושפע מריבית שונה.

הצעות לשיפור

המשכנתא היא הצעה שהבנק מגיש לכם. לכם כמעט ואין מה לומר. אפשר להתמקח, אפשר לנסות לשנות דברים מסוימים, אך כאשר אין לכם ידע או ניסיון בתחום, זה עלול להיות לא מספיק. לכן באמצעות ניתוח המשכנתא, יוצגו בפניכם דרכים אפשריות לשפר את המשכנתא עצמה, או לחלופין את ההתנהלות הכלכלית בעקבותיה. 

חלופות אפשריות 

משכנתא היא הסכם שפעמים רבות מוכתב על ידי הבנק, אך כולם יודעים שתחרות היא דבר התורם להורדת מחירים. אנחנו נדע להציע לכם באמצעות הניתוח של המשכנתא, מסלולים טובים ונוחים יותר עבורכם על בסיס מסלולי משכנתא שהבנקים השונים מאפשרים ללקוחותיהם, להצעות אלו לא אחת יש פוטנציאל להיות שוות כסף רב לאורך זמן. 

השוואה בין הצעות 

אם קיים מצב שבו יש בידיכם שתי הצעות או יותר עבור אותו הצורך ( כלומר לאותה הדירה ) יש אפשרות לבצע ניתוח והשוואה מקיפה בין שתי ההצעות, בהסכם משכנתא סעיפים רבים, יכול להיות שדווקא הפרטים הקטנים, הם יעשו את ההבדל הגדול. בין הצעות שונות אפשר למצא לא אחת פערים ממשים.

חברת ניו קרדיט, מקצוענים שעובדים בשבילך

איך שלא נסתכל על כך, לחלק גדול מהציבור אין את ההבנה הנדרשת להתמודדות מעמיקה ואמיתית עם הסכם המשכנתא. חוסר ההבנה שלנו במקרים רבים, הנטייה לסמוך על הבנק שיבוא לסייע, כל אלו לא עומדים לטובתכם. כאשר אתם מבקשים לקחת משכנתא כדאי שמקצוען יעמוד לצידכם. אנחנו בחברת ניו קרדיט מעמידים לרשות הלקוחות שלנו את מיטב אנשי המקצוע הטובים ביותר הנעזרים בניסיון עצום שנצבר אצלנו לאחר טיפול בלקוחות רבים וכן בידע היקר מפז. את כל אלו אנו תומכים במערות נתונים וסימולטורים שמאפשרים לנו להעניק לכם את האפשרויות הטובות ביותר עבורכם, כאשר מדובר על משכנתא, החיסכון יכול להיות עצום.

אולי פספסת משהו:
ניו קרדיט

ניו קרדיט היא חברה המורכבת מסוללת מומחים פיננסי וצוות משפטי ותיק בתחום האשראי. אל תיכנעו למצב המקשה עליכם בהתנהלות הכלכלית היום יומית אל מול גופי המימון והבנקים, יש דרך לצאת מזה.

בואו איתנו
לדרך חדשה!
נראית בתמונה קריקטורה של בוט בני עם שטרות שעפות באוויר

עדיין מתלבטים?

שיחה ובדיקה ראשונה ללא עלות, וללא התחייבות!

בתמונה רואים את הלוגו של בני, בוט הנותן מענה ראשוני לגולש שזקוק לכך

בואו איתנו לדרך חדשה!

ימים א’-ה’ 19:00 - 09:30