מכרז בין הבנקים לקבלת המשכנתא בתנאים הכי טובים

מכרז בין הבנקים

משכנתא היא מעין הצעת חוזה עבודה. יש בה תנאים ברורים, יש בה שני צדדים המסכימים על ההסכם. יש בהחלט דרישות לעמידה בפרטי החוזה וגם סנקציות למי שלא עומד בהסכם. לכן, כמו בכל הסכם, היכולת שלכם להשפיע על טיב ההסכם, תלויה ביכולת שלכם לנהל את התהליך כמעין מכרז בין הבנקים לקבלת המשכנתא בתנאים הכי טובים עבורכם.

תיקחו אתם את היוזמה

המשפט הקובע כי המשכנתא היא העסקה הכלכלית הגדולה בחיים של רוב אזרחי ישראל היא קלישאה שחוקה מצד אחד ונכונה מאד מצד שני. לכן חשוב מאד להיכנס אל תהליך המשכנתא שלכם בצורה פעילה. רבים, רבים מידי מבינים את הסכום שהם זקוקים לו וניגשים לבנק לקבל הצעה, רובם גם יקבלו את ההצעה הזאת ובכך ישלמו הרבה כסף, הרבה מאד אפילו למשך עשרות שנים.              לכן הקשיבו למומחים של ניו קרדיט אל תתנו לאף אחד להוביל אתכם באף. זאת המשכנתא שלכם, החיים שלכם והכסף שלכם. קחו את היוזמה, תגלו אחריות ותבינו לאן אתם נכנסים. 

  • דבר ראשון לימדו מה היא המשמעות של המשכנתא, מה הם מונחי היסוד, מה זה אומר ריבית פריים ולמה יש לה מינוס. הבינו בדיוק את המשמעות של משכנתא לטווח ארוך מאד ( תשלמו יותר ) ועוד פרטים חשובים. אם קשה לכם, כדאי לקבוע עם מומחה בתחום לפגישת ייעוץ והבהרה לגבי הנושאים השונים, גם ברשת תמצאו מספיק חומר. 
  •  הבינו מה אתם רוצים. החליטו מה היא המשכנתא הנכונה לכם, מה יהיה ההחזר הרצוי לכם, לכמה זמן תבקשו לקחת את המשכנתא ועוד נתונים חשובים. תהיו בעלי היוזמה ולא אלו שמגיבים. הבנקים השונים ינסו להרוויח עליכם מהסיבות שלהם, אל תתנו לזה יד.
  • תחליטו אתם על המסלולים. ברגע שתלמדו את הנושאים השונים. שתבינו את המשמעות של כל מושג ומונח, תהיה לכם האפשרות לחשוב על מה שמתאים לכם. אם אתם אנשים זהירים באופן טבעי, כאלו ששינויים וגורמי סיכון לא עושים לכם טוב, בחרו במסלולים סולידיים. אם אתם משימתיים ומוכנים ללכת על מהלכים קשוחים יותר כמו החזר חודשי גבוהה, מהסיבות שלכם, תהיו בטוחים שההחלטה היא שלכם.                                                             

איך תקבלו תנאים טובים יותר מהבנק בהצעה למשכנתא ? 

ביום שבו תחליטו להגיע לבנק על מנת לקל הצעת הגשה מסודרת עבור משכנתא יש חשיבות באופן שבו תגיעו אל הבנק. תפגינו ביטחון ותבצעו פעולות שיעזרו לכם להוציא את הטוב ביותר עבורכם. 

  • התוכנית המתאימה לכם – לאחר שלמדתם את הנושא, שבו ובנו לכם את הצורה הנכונה לכם שבה אתם תקבלו את המשכנתא. אל תתביישו להגיע אל הבנק ולהציג לו את הצרכים שלכם. את התוכניות שאתם. אתם תבקשו לקבל הצעות מכמה בנקים במקביל ולבצע מכרז בין הבנקים. לכן חשוב שתנאי המכרז יהיו שווים לכל הבנקים על מנת שתוכלו לאחר מכן לערוך השוואה מסודרת בין ההצעות השונות. אם תעשו כך תראו שייקחו אתכם ברצינות, אם תבואו לא מוכנים, האריות שבספארי של המשכנתאות, יאכלו אתכם ואפילו לא תבינו שזה קורה
  • סקר שוק – ברגע שהתוכנית שלכם מוכנה, זה הזמן לפנות אל הבנקים השונים ולקבל הצעת מחיר, אל תתעצלו, קבעו פגישות אם לפחות 4-5 בנקים שונים בקשו הצעה, אל תתביישו להתמקח ואל תחששו לבקש הנחה, את החשבון אתם תשלמו בסוף, כל שבריר אחוז, יכול להיות שווה לכם הון. היכולת לקצר את תקופת ההחזר ב5 שנים למשל תחסוך לכם כנראה אלפי שקלים, בקשו הצעות והשוו ביניהן. 

התיעצו עם מומחים – העולם הפיננסי איננו מגרש המשחקים הטבעי של רוב האנשים. לכן אפשרי בהחלט לפנות למומחים שיעזרו לכם להכין את התוכנית שלכם ולבצע את המכרז בין הבנקים. אנחנו ניו קרדיט, מציעים לכם את מגוון המומחים הטוב ביותר שיש בכדי שתוכלו להניע את המכרז שלכם ולקבל את ההצעה הטובה ביותר.

פניה לבנקים 

כאשר תחליטו לבצע מכרז, זכרו יש כמה כללים שכדאי לזכור כאשר באים לבצע פעולה מול הבנק.

  • ראשית, הבנק הוא עסק, מה שמעניין אותו יותר מהכול היא שורת הרווח וההפסד. כל הפרסומות על הלוח לא באות לידי ביטוי במאזן הכלכלי שלו. לכן לכו על הנקודה הרגישה ביותר של הבנק, אם לא תקבלו מה שתרצו, קחו את הכסף שלכם ועזבו אותו. 
  • יש עוד בנקים. אם בנק מסוים לא עונה לדרישות המכרז שלכם, לא להיכנס למרה שחורה, יש עוד אחרים בשוק.
  • החזיקו באופציות, על מנת לפתח יכולת של משא ומתן, וודאו שיש בידיכם לפחות שלוש הצעות שונות ביד, איתן תוכלו להתמקח ולערוך מעין מכרז ממשי.
  • אל תגיעו לבד. כדאי להיעזר במומחה שיוכל לסייע לכם ברגע האמת. להשיג הצעה טובה יותר, להתמקח ובעיקר לדאוג לאינטרס שלכם.

 

ניו קרדיט, כי יש אופציה לבנקים 

הבנקים רוצים שנחשוב שכל הידע לגבי משכנתאות נמצא אצלם, אך הדבר איננו כך. אנחנו בניו קרדיט, מציעים לכם סל שלם של מוצרים פיננסים ובתוך כך גם יעוץ וליווי בכל הדרך אל המשכנתא. הצוות שלנו המורכב ממקצוענים בתחומם, יעשה עבורכם את העבודה על פי הדרישות שלכם והידע שלנו וכל זאת ביחס אישי היודע להתאים את עצמו לצורך של כל אחד ואחד מהלקוחות שלנו.         אנחנו מאמינים שההצלחה שלנו היא קודם כל הצלחה עבורכם.

אולי פספסת משהו:
ניו קרדיט

ניו קרדיט היא חברה המורכבת מסוללת מומחים פיננסי וצוות משפטי ותיק בתחום האשראי. אל תיכנעו למצב המקשה עליכם בהתנהלות הכלכלית היום יומית אל מול גופי המימון והבנקים, יש דרך לצאת מזה.

בואו איתנו
לדרך חדשה!
נראית בתמונה קריקטורה של בוט בני עם שטרות שעפות באוויר

עדיין מתלבטים?

שיחה ובדיקה ראשונה ללא עלות, וללא התחייבות!

בתמונה רואים את הלוגו של בני, בוט הנותן מענה ראשוני לגולש שזקוק לכך

בואו איתנו לדרך חדשה!

ימים א’-ה’ 19:00 - 09:30