הלוואה לבעלי דירוג אשראי נמוך

ניתן לראות בתמונה - פגישת ייעוץ, בה המומחה מפענח את הנתונים של הלקוח

זקוקים לכסף זמין, אך הבנק מסרב להעניק לכם הלוואה? דעו לכם שזה לא סוף העולם וכי קיימים עדיין מספר רב של פתרונות פיננסיים אלטרנטיביים גם לכאלו שמחפשים הלוואה למסורבים בבנק.
פתרונות אלו למסורבים עשויים כנראה לסייע לכם בכדי להיחלץ מהבור הכלכלי אליו נקלעתם בדרך חזרה אל דרך המלך, ולצאת לחיים פיננסיים חדשים. קראו עוד בכתבה הבאה:

הלוואות לבעלי דירוג אשראי נמוך, מה חשוב לדעת?

המציאות הכלכלית בה אנחנו מצויים הינה רצופה באתגרים ומהמורות. ירידה בכושר ההכנסה כתוצאה מפציעה לא עלינו, פיטורין ממקום העבודה, חובות שהצטברו כתוצאה מהתנהלות לא נכונה ועוד שלל גורמים שעשויים להעמיד אותנו בפני שוקת שבורה ברמה הכלכלית.

כפועל יוצא מכך נאלצים לא מעט ישראלים ליפול על אוזניים ערלות, במהלך הבקשה לקבלת הלוואה מהבנק, שמצידו מסרב לכך בכל תוקף, נוכח החשש כי לקוחות אלו לא יצליחו לעמוד בהחזרים החודשיים ויסבו לו נזק כלכלי. כך מוצאים את עצמם ישראלים רבים אובדי עצות עם עוגמת נפש שמותירה אותם מהורהרים ומעורערים כאחד.

אז מה עושים?
בשנים האחרונות חלה מגמת התעוררות ניכרת בשוק החוץ-בנקאי מצד חברות מימון וגורמים פיננסיים המנסים לתעל את הצורך של לקוחות שנכוו כתוצאה מדירוג אשראי נמוך, לכדי כסף זמין ומהר. בעזרת בניית אסטרטגיה פיננסית ומתן עצות פרקטיות, אלו מאפשרים ללקוחות "לחשב מסלול מחדש" ולהצליח להשיג את ההלוואה הדרושה בדרך עקיפה עליה כלל לא חשבו מלכתחילה.

הלוואה כנגד נכס כמוצא אחרון

מתחילת השנה ולאור משבר הקורונה שהוביל בעלי עסקים רבים עד לסף תהום הכלכלית, חל זינוק יוצא דופן בהיקף ההלוואות הניתנות כנגד נכס בשיעור של עשרות אחוזים (ההערכות מדברות על עלייה של כ-70% במספר הלקוחות ששעבדו את בתיהם תמורת הלוואה).

היעדר מזומנים או דירוג אשראי נמוך לא אומר בהכרח שלא תוכלו להשיג את ההלוואה הדרושה לכם. אחד הפתרונות האלטרנטיביים והשכיחים המוצעים כיום בשוק ההלוואות, נעוץ בלקיחת הלוואה כנגד נכס.

מה זה אומר בפועל? במידה ויש ברשותכם נכס (בין אם ירשתם אותו מבן משפחה או שרכשתם כזה מבעוד מועד) הרי שהוא עשוי לשמש עבור הבנק או הגורם החוץ הבנקאי כבטוחה בעלת ערך כספי להלוואה שלכם. כך תוכלו להתמודד בצורה מיטבית עם חוסר היציבות הכלכלית בעזרת פתרון יצירתי ושובר שגרה.

תנו למקצוענים לסדר לכם הלוואה לבעלי דירוג אשראי נמוך או אפילו למסורבים בבנק

על מנת לפתור אחת ולתמיד את התסבוכת הכלכלית מולה הנכם מתמודדים, זה הזמן להעניק את המלאכה הדרושה עבור המומחים של "ניו קרדיט", מהחברות המובילות בישראל בשוק הפיננסי הישראלי המתמחה במתן מעטפת פיננסית רחבה, הכוללת מציאת חלופות עבור מסורבי הלוואות בבנקים ובעלי דירוג אשראי שלילי.

צוות החברה הכולל מומחים פיננסיים, עורכי דין ומשפטנים הבקיאים בתחום האשראי, ידאג לבנות יחד אתכם אסטרטגיה איכותית שתכליתה להוביל אתכם לשיפור המציאות הכלכלית מולה אתם ניצבים.

זה הזמן לא לאבד תקווה ולהיעזר בצוות המומחים של "ניו קרדיט'שיסייעו לכם לצאת מהבור הכלכלי בדרך חזרה אל דרך המלך.

אולי פספסת משהו:
ניו קרדיט

ניו קרדיט היא חברה המורכבת מסוללת מומחים פיננסי וצוות משפטי ותיק בתחום האשראי. אל תיכנעו למצב המקשה עליכם בהתנהלות הכלכלית היום יומית אל מול גופי המימון והבנקים, יש דרך לצאת מזה.

בואו איתנו
לדרך חדשה!
נראית בתמונה קריקטורה של בוט בני עם שטרות שעפות באוויר

עדיין מתלבטים?

שיחה ובדיקה ראשונה ללא עלות, וללא התחייבות!

בתמונה רואים את הלוגו של בני, בוט הנותן מענה ראשוני לגולש שזקוק לכך

בואו איתנו לדרך חדשה!

ימים א’-ה’ 19:00 - 09:30