אשראי חוץ בנקאי: כך תעשו זאת נכון

הבנק סירב לכם להלוואה? זקוקים לכסף נזיל ללא דיחוי? אשראי חוץ בנקאי עשוי להוות אלטרנטיבה ייעודית שתסייע לכם להרים את הראש מעל המים.

כך תעשו זאת נכון

במציאות הכלכלית של ימינו, שם המשחק עבור בעלי עסקים, חברות או גופים פרטיים, היה ונותר סביב סוגיית הנזילות, קרי תזרים מזומנים רציף המאפשר להמשיך ולהתנהל מול ספקים ונותני שירות, ובה בעת משמר יכולת תשלום משכורות סדירות לציבור העובדים לצד שמירה על כסף שוטף לטובת התמודדות עם אתגרים תכופים.

קיימת אפשרות לפנות לבנק לצורך בקשת הלוואה עקב היעדר מזומנים. עם זאת, לקוחות בעלי דירוג אשראי נמוך עשויים ליפול מולם על אוזניים ערלות, נוכח חישוב הסיכונים שעורך הבנק המחליט לא אחת לדחות את בקשתם.

יתר על כן, ניסיון העבר מלמד כי הבנקים אינם ששים להעניק אשראי ללקוחות, וגם כאשר הם כבר מאשרים את התהליך, הרי שהוא מסורבל ועשוי להתפרס על פני זמן ממושך. מסיבה זו לקוחות רבים אשר נתונים בלחץ כלכלי, נוטים לבחור באופציה של אשראי חוץ בנקאי, המספק עבורם אלטרנטיבה זמינה יותר שתכליתה השגת הכסף כאן ועכשיו, ללא עיכובים מיותרים.

אשראי חוץ בנקאי? מתנהלים באחריות

קיימות מספר חלופות עבור גיוס אשראי חוץ בנקאי, אליו כאמור יש לפנות רק לאחר שמוצו כלל אפשרויות האשראי מול הבנקים.
בין החלופות השכיחות, ניתן למנות הנפקת כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים או הלוואות חוץ בנקאיות מחברות האשראי, ניכיון שיקים, הלוואה מחברות ביטוח או ממקום העבודה וכלה באופציות נוספות כגון הלוואה מקרנות סיוע, חברות מימון עסקיות ואפילו דרך שוק ההון.

חרף המבחר המוצע בפני הלקוחות, אל לנו לשכוח כי מדובר בשירות שעולה לנו ביוקר, נוכח הריביות הגבוהות באופן ניכר בהשוואה לריביות המוענקות על ידי הבנקים.
עם זאת, כאשר כלו כל הקיצין מבחינה כלכלית או במידה וקיים כנגדכם חיווי אשראי שלילי, בהחלט מדובר בצעד חכם לעומת אלטרנטיבות מסוכנות אחרות כמו מימון המתקבל מידי חברות מפוקפקות או במסגרת הלוואה מהשוק האפור.

בבואנו לפנות אל אופציה של אשראי חוץ בנקאי, עלינו להציב על כף המאזניים את סך היתרונות מול החסרונות, ורק לאחר הסקת המסקנות ובדיקת הכדאיות הפיננסית של הליך זה, לקבל החלטה סופית.
מחד מדובר באפשרות מהירה להשיג מזומנים באופן קל ונגיש, עם זאת יש לוודא כי אכן נוכל לעמוד בסך ההחזרים החודשי, שכן אחרת ההשלכות עלולות להיות מרחיקות לכת, עד לכדי תשלום ריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

לסיכום

חשוב לציין כי אשראי חוץ בנקאי הוא "הרע במיעוטו" ונועד רק עבור לקוחות הזקוקים לכסף ללא כל דיחוי. בחינה מושכלת של ההליך על בוריו, תוך בדיקה מעמיקה של הגוף המממן הינה מהותית ועשויה לחסוך עבורכם עוגמת נפש משמעותית בעתיד.
ניו קרדיט מתמחה במתן ייעוץ אשראי ופתרונות פיננסים לבעלי דירוג אשראי אישי שלילי או נמוך, הכוללים שיפור הדירוג והפיכת חיווי האשראי לחיובי תוך זמן קצר.
נשמח לעמוד לשירותכם תוך חשיבה לטווח הארוך על עתידכם הכלכלי ויחד נצא לחיים פיננסיים חדשים.

אולי פספסת משהו:
ניו קרדיט

ניו קרדיט היא חברה המורכבת מסוללת מומחים פיננסי וצוות משפטי ותיק בתחום האשראי. אל תיכנעו למצב המקשה עליכם בהתנהלות הכלכלית היום יומית אל מול גופי המימון והבנקים, יש דרך לצאת מזה.

בואו איתנו
לדרך חדשה!
נראית בתמונה קריקטורה של בוט בני עם שטרות שעפות באוויר

עדיין מתלבטים?

שיחה ובדיקה ראשונה ללא עלות, וללא התחייבות!

בתמונה רואים את הלוגו של בני, בוט הנותן מענה ראשוני לגולש שזקוק לכך

בואו איתנו לדרך חדשה!

ימים א’-ה’ 19:00 - 09:30