BDI – כמה זמן לוקח לשפר ואיך?

נתחיל מהקל והפשוט, האם קרה לכם אחד מהדברים הבאים:

  1. חזרו לכם מעל 5 שיקים מסיבת אכ"מ?
  2. הייתה לכם הגבלה או הגבלה חמורה בחשבון?
  3. הוצאה לפועל "הביעה" בכם עניין ונפתח לכם תיק?
  4. הליכים משפטיים אל מול בנק?
  5. הליך פש"ר?

5 השאלות שלעיל הן בעצם הסטנדרטים ההופכים באופן מיידי את חיווי האשראי שלכם לאדום ולשלילי. ולכן,  במידה וסימנם "וי" על אחת מהשאלות, אנו סבורים שאתם שואלים את עצמכם – אז מה עושים? אז תתרווחו אחורה ותקראו טוב טוב!

בעבר היו משתמשים יותר במונחים כמו רישום BDI שלילי, BDI אדום וכד', אבל היום המונח התיקני ע"פ בנק ישראל נקרא – חיווי האשראי.

נתחיל ונאמר, שמרגע שחוויתם את אחד מהדברים שברשימה למעלה, קם לו "שעון זמן" ל-3 שנים, ובמשך 3 השנים האלה, ככל הנראה אתם "תוכתמו" בדו"ח ריכוז נתוני אשראי שלכם וכך למעשה, חיווי האשראי שלכם עובד. 

נגלה לכם סוד קטן, הגופים הפיננסים רשאים לבקש מלשכות האשראי לשנות את הסטנדרטים של בנק ישראל, ולהפוך את חיווי האשראי שלכם לאדום והכל עפ"י הסטנדרטים שהם מגדירים לכל שירות פיננסי שלהם. 

שיפור BDI

אז איך משפרים את חיווי האשראי?

תנו לנו להרגיע אתכם! כאן נכנסת הרגולציה (החוק) אשר קובעת כי לכל אדם יש את האופציה לשפר את מעמד דירוגו, ובעצם להפוך כל דירוג נמוך לדירוג גבוה.  נשמע מופרך? ממש לא! שיפור דירוג אשראי הוא אפשרי! 

זכרו, ידע הוא כוח, כך שאם תחקרו את הנושא, תדעו את זכויותיכם ותדעו לממש התנהלות פיננסית אחראית נכונה וממוקדת כך תמצאו את המפתח לשיפור הדירוג. 

למעשה, הצעד הראשון שעליכם לעשות הוא לשנות את הרגלי הצריכה שלכם, כלומר – יש להקפיד לעמוד בתשלומים, לעמוד בהתחייבויות השונות ובעצם – עליכם ללמוד להיות יותר דינאמיים עם מסגרת העו"ש והאשראי שלכם ולדעת לייצר כמה שיותר התחייבויות שאתם עתידים לעמוד בהם! 

הצעד השני הוא ייעוץ נכון עבורכם – וכאן אנחנו נכנסים לתמונה! ידוע כי התמודדות עצמית עם הסיטואציה, אינה תמיד מובילה לטוב, אלא למבוי סתום. ולכן,  ניו קרדיט מציעה ייעוץ נכון ואפקטיבי על מנת לשפר את הדירוג ככל הניתן. אנחנו טומנים בחובנו סוללה משפטית, עטורת ניסיון כאשר בראש מעיינה הוא – אתם, ולכן, חשוב לזכור! יש להימנע מאנשים שממליצים לבצע שיפור\מחיקה ללא שום רקע בנושא! 

אנחנו בניו קרדיט קודם כל בודקים מהי מטרתו של הלקוח, מהם צרכיו, ורק לאחר שהבנו מהם – אנחנו עוברים בקפידה על דו"ח ריכוז הנתונים האישי של הלקוח, מוודאים שכל הדיווחים מופיעים כחוק ולא בשגוי, וכך אנחנו מקבלים החלטה ומייעצים ללקוח על סוג הטיפול והכדאיות.  

רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ותנו לנו למשוך במושכות למען עתיד טוב יותר (:

אולי פספסת משהו:
ניו קרדיט

ניו קרדיט היא חברה המורכבת מסוללת מומחים פיננסי וצוות משפטי ותיק בתחום האשראי. אל תיכנעו למצב המקשה עליכם בהתנהלות הכלכלית היום יומית אל מול גופי המימון והבנקים, יש דרך לצאת מזה.

בואו איתנו
לדרך חדשה!
נראית בתמונה קריקטורה של בוט בני עם שטרות שעפות באוויר

עדיין מתלבטים?

שיחה ובדיקה ראשונה ללא עלות, וללא התחייבות!

בתמונה רואים את הלוגו של בני, בוט הנותן מענה ראשוני לגולש שזקוק לכך

בואו איתנו לדרך חדשה!

ימים א’-ה’ 19:00 - 09:30