מחיקת נתוני אשראי שליליים? האמנם?

הדמייה של פח אשפה מונח על אייפד המסמל את מחיקת נתוני אשראי בצורה טובה

חוק נתוני אשראי החדש התקבל בכנסת בשנת 2016 ונכנס לתוקפו באפריל 2019, החוק בעצם מסדיר את האופן שבו ניתן לאסוף, לעבד ולקבל מידע על התנהלותם הפיננסית של אנשים פרטיים ועל יכולתם לעמוד בהתחייבויות כספיות שנטלו על עצמם מהגופים השונים. עם כניסתו של החוק החדש לתוקף בוטל החוק הקודם משנת 2002 שזאת בשורה בפני עצמה.

אז איך בעצם אנחנו מוחקים את הנתונים השליליים שלכם? איך זה בדיוק עובד?

להלן התשובות;

מאגר הנתונים של בנק ישראל הסתמך על שיקלול נתונים מכמה מאגרים/ אתם שואלים איזה מאגרים? מאגר הנתונים של לשכות האשראי השונות, נתונים מהרשויות והגופים הציבוריים וכמובן נתונים מהגופים הבנקאים והחוץ בנקאים.
אז על איזה מאגר בדיוק הם הסתמכו? שאלה טובה, לפי הנסיון שלנו במעבר על הדוחות בנק ישראל עשה שיקלול והצלבה בין כל המאגרים וחיפש נתונים זהים ברובם.
אבל מה קורה עם כל מאגר מדווח אחרת? פה בדיוק אנחנו באים לעזרתכם.

בגלל שהאזרח הפשוט לא יודע מה מהנתונים עליו נכונים או לא נכונים ומעבר לכך אין לו מושג איך לקרוא את דוח ריכוז הנתונים אז אנחנו כחברה בעלת וותק גבוהה וקריאה של אינספור דוחות כאלה ואחרים יודעים בדיוק לזהות האם נעשה דיווח בזדון, בטעות או דיווח שלא תואם את חוק נתוני האשראי החדש.

חשוב להבין שחיווי האשראי שלכם וגם הדירוג שלכם מושפע מכל נתון המדווח שם, מיתרת חוב שנסגרה לפני שנים ועד לתיק של הוצל"פ שנרשם ללא עוול בכפיכם.

אם גם אתם רוצים לדעת איך ניתן לבצע מחיקת נתוני אשראי בדוח ריכוז נתונים שלכם פנו אלינו עוד היום ואנחנו נבצע עבורכם בדיקה יסודית בכדאי לחתור לחקר האמת!

אולי פספסת משהו:
ניו קרדיט

ניו קרדיט היא חברה המורכבת מסוללת מומחים פיננסי וצוות משפטי ותיק בתחום האשראי. אל תיכנעו למצב המקשה עליכם בהתנהלות הכלכלית היום יומית אל מול גופי המימון והבנקים, יש דרך לצאת מזה.

בואו איתנו
לדרך חדשה!
נראית בתמונה קריקטורה של בוט בני עם שטרות שעפות באוויר

עדיין מתלבטים?

שיחה ובדיקה ראשונה ללא עלות, וללא התחייבות!

בתמונה רואים את הלוגו של בני, בוט הנותן מענה ראשוני לגולש שזקוק לכך

בואו איתנו לדרך חדשה!

ימים א’-ה’ 19:00 - 09:30