"מאחורי הקלעים" של נתוני אשראי – הכל על הקורס דיגיטלי שלנו

תמיד חלמתם לדעת הכל על תיקון ודירוג נתוני אשראי?  השכלנו להבין כי אדם אינו יכול להתנהל כלכלית כאשר הוא אינו מודע לזכויותיו. במצב כזה, התוצאה תהיה בהכרח מבוי סתום. 

לאחר שנות ניסיון רבות, ניו קרדיט החליטה לצאת בקורס דיגיטלי אשר מסביר לפרטי פרטים כיצד להתנהל נכון כלכלית וללמד אתכם את כל הסודות מאחורי הקלעים. 

שנתחיל?

בשיעור הראשון שלנו, תוכלו לרכוש ידע נרחב על תיקון נתוני אשראי, מהו, ממה הוא נובע ואיך הבנקים והגופים החוץ בנקאיים מסתכלים עליו באופן אובייקטיבי.

בשיעור השני שלנו, אתם תלמדו על דירוג האשראי, איך עושים זאת והאם זה מהלך כדאי. 

השיעור השלישי שלנו מיועד לאנשים שעלה בדעתם ליטול משכנתא, בשיעור זה תלמדו כיצד ליטול את המשכנתא האקטיבית עבורכם, בין אם מדובר בריביות, בזכויותיכם ובין אם מדובר בכמה תשלמו בסך הכל. 

השיעור הרביעי שלנו, הוא השיעור החשוב ביותר – בו תלמדו את עשרת הדיברות לעסקים. בו תלמדו כיצד להתנהל עסקית נכון יותר, איך לבצע מעקבים, כמה מיסים עליכם לשלם ומציאת פתרונות לבעיות שצצות. 

השיעור החמישי מדבר על משק בית, כיצד אתם בתור משפחה צריכים להתנהל בעולם הפיננסי הרחב. 

מה תוכלו למצוא בקורס שלנו:

אחד הדברים שניו קרדיט מתגאה בו, הוא שיתוף הפעולה הנרחב עם מגוון רחב של תחומים הקשורים לתיקון ושיפור דירוג האשראי.

מרטין-

גיל- 

אוראל וירדן –  

נתוני אשראי – הכל על הקורס דיגיטלי שלנו

אז למה כדאי לכם להשתמש בקורס הדיגיטלי שלנו?

אנחנו יוצאים מנקודת הנחה כי אתם מסתפקים בידע שיש לכם כעת וכי "אין לכם צורך להשקיע מזמנכם" – אך שאלה אליכם: כמה קשה להכין עוגת שוקולד? מדובר בשוקולד, קמח, ביצה וחמאה. לא כזה מסובך נכון? 

אך כמה קשה להכין סופלה? קרם ברולה? פאדג' שוקולד? כאן כבר צריך לדעת מינונים, לספור שניות ומתכון מדויק!

אותו הדבר בדיוק לגבי העתיד הפיננסי שלכם, לא מדובר בפרוצדורה קשה: נטלתם משכנתא? תשלמו כל חודש את שהוסכם, הפקדתם שיק? עליכם לוודא שיש לכם מספיק יתרה בחשבון. 

אולם, אם הדבר לא קורה? אם הפקדתם שיק ולא דאגתם מראש ליתרה מספקת? או אם נטלתם משכנתא ולא תכננתם אסטרטגיה פיננסית נכונה? הרי אתם בני אדם ולא רובוטים, ודברים קרו מעולם. 

ולכן, אנחנו בניו קרדיט חשבנו על המתכון המדויק עבורכם! השקענו זמן ומאמץ, הבאנו מומחים מכלל הארץ על מנת לספק את הידע הנכון עבורכם! 

על אף העובדה שאנחנו עוזרים לכם להשיג את מטרותיכם ולשפר את דירוג האשראי שלכם בהווה, חשוב לנו גם להנחיל לכם את הידע שרכשנו גם לעתיד הרחוק!

אולי פספסת משהו:
ניו קרדיט

ניו קרדיט היא חברה המורכבת מסוללת מומחים פיננסי וצוות משפטי ותיק בתחום האשראי. אל תיכנעו למצב המקשה עליכם בהתנהלות הכלכלית היום יומית אל מול גופי המימון והבנקים, יש דרך לצאת מזה.

בואו איתנו
לדרך חדשה!
נראית בתמונה קריקטורה של בוט בני עם שטרות שעפות באוויר

עדיין מתלבטים?

שיחה ובדיקה ראשונה ללא עלות, וללא התחייבות!

בתמונה רואים את הלוגו של בני, בוט הנותן מענה ראשוני לגולש שזקוק לכך

בואו איתנו לדרך חדשה!

ימים א’-ה’ 19:00 - 09:30