חיווי אשראי

את חיווי האשראי תוכלו לזהות במגוון רחב של שמות כגון: בדיקת BDI, בדיקת אשראי, BDI שלילי, BDI מלוכלך וכד'. למעשה, חיווי האשראי קיבלה הגדרה מדוייקת בחוק נתוני אשראי המאפשר לבנקים ולגופים חוץ בנקאיים לקבל מידע על דירוג האשראי שלכם. למעשה, חוק נתוני אשראי מכיר בבקשה מלשכת האשראי לקבל חיווי – חיובי – או – שלילי -. מה זה אומר?  החוק מאפשר לגופים פיננסים, בנקים בעיקר, לדלות מידע על הלקוח ובעצם להיחשף למידע רלוונטי על מנת להעריך את הסיכון בכל הנוגע להתקשרות עם הלקוח. מהו סיכון אתם שואלים? סיכון הוא היסטוריה פיננסית, התנהלותו של הלקוח וכד'. אנחנו מניחים שהגעתם אלינו כי נתקלתם בעבר בקשיים, כגון: גופים פיננסים שסירבו על בסיס הרישום לתת משכנתאות, הלוואות או אשראי. 

יש לכם חיווי אשראי שלילי? אין ספק שהגעתם למקום הנכון.  בNEWCREDIT בוחנים ודולים את כל הנתונים והמידע על ידי דו"ח ריכוז נתונים, ואנו נבצע בדיקה מקיפה שבה נסביר לכם בדיוק מה גרם לנתוני האשראי שלכם להימצא כשליליים. למעשה, רישום של חיווי אשראי שלילי נרשמים בדו"ח ריכוז נתוני אשראי למשך -3- שנים. לאור יציאתו של חוק הנתוני אשראי החדש, כיום, לכל אזרח יש את האופציה לשפר את עצמו בכדי להגיע לדירוג הנכון. 

נגלה לכם סוד קטן, אם אתם מתמהמהים חשוב לזכור! כל בדיקה שאתם מבצעים פוגעת בדירוג האשראי שלכם, זאת אומרת שאם ביקשתם מגופים שונים לבצע את הבדיקה הדירוג שלכם יירד משמעותית ויעיד על נואשות מהצד שלכם. כך שחשוב למצוא את המקום הנכון שידריך אתכם לדרך פיננסית חדשה. 

אנו יודעים, עצם הידיעה שכל התנהלותכם הפיננסים נרשמת במאגר ממוחשב לעיני כל יכולה להיות מפחידה, אך תנו לNEWCREDIT להפיג מכם את כל הפחדים והדאגות. אצלנו, תלמדו לשנות הרגלי צריכה, תלמדו להיות דינמים עם מסגרות האשראי והעו"ש שלכם כך שבסופו של יום, תדעו לייצר כמה שיותר התחייבויות נכונות – עבורכם -!

חיווי אשראי

האם עברתם את אחד הדברים הבאים?

  1. האם יצא לך לעבור הליך פשיטת רגל? אתם תישארו במאגר של הbdi   ב- 7 שנים הבאות. כלומר, מהרגע שבוצעה הפעולה האחרונה בהליך פשיטת הרגל, אתם תישארו במאגר. 
  2. הוגשה כנגדך תביעה מהוצאה לפועל? יש לפעול באופן מיידי על ידי בקשה לתיקון מידע. 
  3. נישאר לכם חוב אל מול הבנק? יש לעקוב אחר כל מכתבי ההתראה שנשלחו אליכם, אם לאחר 60 ימים קלינדריים החוב הוסדר או שבין הצדדים התנהל משא ומתן שהבשיל לכדי הסדר, יש לפעול לתיקון המידע על ידי בקשה לתיקון מידע. 
  4. האם הוגבלתם שלא בצדק? אצלנו תמצאו מגוון רחב של פתרונות, המחלקה המשפטית שלנו מתמחה בעילות כגון: לשון הרע  וכד'. 
  5. נתקלתם בקשיים, איפה בודקים אם אתם נמצאים במאגר הbdi? Newcrdit היא החברה המובילה כיום בישראל, בעלת ניסיון ואין ספור תיקוני אשראי בה ניתן להוציא דו"ח ריכוז נתוני אשראי ולהתייעץ עמנו. 
  6. האם תיקון הבי די איי רלוונטי לכולם? אין זה משנה אם אתם בעלי נכסים, יתרה גבוהה בעו"ש, משכורת עתק או תפקיד נחשק, הדברים הללו לא רלוונטים על דירוג האשראי שלך. מה כן?  ב- NewCredit  מבצעים הבחנה מעמיקה, בין אם מדובר באדם פרטי או בעסק. למעשה, אצלנו תמצאו שני מסלולים: מסלול פרטי ומסלול לעסקים. 

לאחר שהגעתם עד לכאן וסימנתם "וי" על אחת מהשאלות שלעיל, שאלת השאלות היא: אז כמה זמן לוקח לתקן את נתוני האשראי? והאם ייצא לכם מזה משהו? אצלנו תמצאו מגוון רחב לתיקון נתוני האשראי, היועצים הפיננסים שלנו והמחלקה המשפטית המונה עורכי דין מצטיינים יעברו איתכם צעד צעד על מנת לשפר את נתוניכם. ההליך נע בין 14 יום ועד ל-60 ימים קלינדריים. מדובר בטווח זמן כה קצר על מנת לשפר את עתידכם לנצח. 

אולי פספסת משהו:
ניו קרדיט

ניו קרדיט היא חברה המורכבת מסוללת מומחים פיננסי וצוות משפטי ותיק בתחום האשראי. אל תיכנעו למצב המקשה עליכם בהתנהלות הכלכלית היום יומית אל מול גופי המימון והבנקים, יש דרך לצאת מזה.

בואו איתנו
לדרך חדשה!
נראית בתמונה קריקטורה של בוט בני עם שטרות שעפות באוויר

עדיין מתלבטים?

שיחה ובדיקה ראשונה ללא עלות, וללא התחייבות!

בתמונה רואים את הלוגו של בני, בוט הנותן מענה ראשוני לגולש שזקוק לכך

בואו איתנו לדרך חדשה!

ימים א’-ה’ 19:00 - 09:30