דף הבית > איזור אישי – הסבר
אנחנו בניו קרדיט מאמינים בשקיפות מלאה ללקוח, מתוך אמונה זו אנחנו הקמנו את האזור האישי ללקוחות שנמצאים אצלנו בטיפול.
להלן הסבר מפורט על המידע שאפשר לראות באזור האישי, מה אפשר להבין ממנו ואיך הוא יכול להפוך את התהליך להרבה יותר שקוף.
פס ההתקדמות נותן לכם מבט קצר על התקדמות ההליך והנקודה בה אתם נמצאים כעת, בפס זה שמונה שלבים כמפורט להלן:
מידע זה בא לשקף את המידע המצוי בתיק הלקוח שלכם במערכות שלנו, בנוסף ניתן בפירוט גם מהו סטטוס ההליך הנוכחי שלכם.
בנוסף מצוין התאריכים המדויקים כמו: התאריך בו ההליך החל, מתי הוגשו הבקשות הראשונות, מתי ההליך יסתיים וכן תאריך מעודכן שחיווי האשראי שלכם יהיה ירוק ותקין.
לאחר ביצוע התחקיר הראשוני ורק במידה ויהיה צורך בכך הנציג מהמחלקה המשפטית עשוי לבקש ממכם מסמכים שנדרשים על מנת לבצע הכנה של תיקוני מידע.
אנחנו שולחים לכם את הדרישה למסמכים דרך הWhatsApp או דרך הEmail אבל אם שוכחים אז תמיד אפשר לראות באזור האישי מה נדרש להביא.
מוכנים? הגענו לחלק המעניין בהחלט בטיפול שלכם!
בחלק זה ניתן בכל רגע נתון להתעדכן במס' הבקשות שהוגשו בתיק, כמה מתוך הבקשות סורבו, כמה מתוך הבקשות אושרו.
למי פנינו בבקשה לתקן את נתוני האשראי שלכם ואפילו למי עדיין לא חזרה תשובה!
*פאנל זה מתעדכן בצורה אוטומטית ללא מגע אדם!
אזור זה מתחלק ל2 חלקים:
במהלך התהליך נקבל תשובות ממקורות המידע ונוציא דוח חדש מבנק ישראל, את כל המידע הזה נרצה לשתף אתכם וכאן בפאנל של האזור האישי תוכלו בכל עת להוריד את המסמכים האלו בלחיצת כפתור פשוטה.
לנו חשוב שתמיד תשמרו על קשר רציף אתנו ולכן גם באזור האישי תמיד יהיה מעודכן המספרים הישירים בהם תוכלו ליצור אתנו קשר ושוב כל זה בהקלקה על המספרים שמופיעים במסך (מספרים אלו יתעדכנו בהתאם למנהל הלקוח שלכם והגורם שמטפל בתיק שלכם).
*השירות אינו משפטי. | המידע המוצג באתר הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה ייעוץ או המלצה מכל סוג שהוא.