ייעוץ משכנתאות פרטי: מהו הערך המוסף?

למען האופק הכלכלי שלכם: חשיבות ייעוץ משכנתאות פרטי

 

מהו הערך המוסף שתוכלו להפיק מהשירות, במה הוא מתעלה על פני יועץ המשכנתאות מטעם הבנק ואיזו תועלת תוכלו להפיק ממנו לטווח הארוך. ניו קרדיט עם כל התשובות

אחת השאלות הנפוצות העומדות בפני רבים מאיתנו בעת הגשת הבקשה למשכנתא מהבנק הינה האם לבצע את ההתנהלות השוטפת מול הבנק בעצמנו, בניסיון להשיג את התנאים האופטימליים עבורנו, או שמא להיעזר בשירותיו של יועץ משכנתאות פרטי אשר מתפקידו יהיה להוביל אותנו אל הנחלה, בדרך למשכנתא בתנאים נוחים ככל האפשר.

 

זה המקום להבהיר אחת ולתמיד כי האופציה השנייה היא כמובן עדיפה, וכזו שסביר להניח תגדיל משמעותית את הסיכויים כי אכן תצליחו להשיג משכנתא בתנאים טובים יותר. אמנם מדובר על פניו בהוצאה של כמה אלפי שקלים בודדים תמורת השירות, אך בטווח הארוך מדובר ללא ספק בחיסכון משמעותי שעתיד להתבטא בשורת ההחזרים החודשית שלכם ובעוד שורה של פרמטרים כלכליים.

יתרה מזאת, יועץ המשכנתאות הפרטי הינו גורם בלתי תלוי שאינו כפוף לבנק בשום צורה שהיא, זאת בהשוואה ליועץ משכנתאות המוצע מטעם הבנק, לו למעשה אינטרס מובהק לפעול למען שורת הרווח שלו.

מוטב לציין כי במידה וגובה המשכנתא המבוקש על ידכם עולה על מיליון שקלים, הרי שכך גם כל טעות ולו הקטנה ביותר שתבצעו, לרבות תכנון ההחזר החודשי או שינוי בתמהיל הריביות, עשוי לחשוף אתכם בפני הוצאות לא מבוטלות שיורגשו עמוק בכיסכם. מסיבה זו, פנייה ליועץ משכנתאות פרטי במובן זה היא בגדר 'הקדמת תרופה למכה' הכוללת היערכות פיננסית מיטבית שנועדה לחשב מראש את כלל הסיכונים הקיימים לאורך כל חיי המשכנתא.

 

ייעוץ משכנתאות פרטי – מה כולל השירות?

אחרי שהכרעתם את הכף לטובת יועץ משכנתאות פרטי, הגיע הזמן להבין מהו הערך המוסף שיש לו לספק עבורכם. ראשית, על אחריותו של היועץ תוטל מלאכת איתור המשכנתא האטרקטיבית והכדאית ביותר, תוך עריכת השוואות בין הבנקים השונים והתנאים המוצעים על ידם (גובה ריביות, מסלולים מוצעים ועוד).

השלב הבא והחשוב ביותר כולל את בניית תמהיל המשכנתא. כאן על יועץ המשכנתאות הפרטי לקחת בחשבון מגוון רחב של משתנים תוך התאמה ליכולותיו הפיננסיות ולצרכיו של הלקוח. מתפקידו של היועץ לבנות יחד עמכם תמהיל מדויק, אשר טומן בחובו התייחסות מקיפה ככל הניתן למרכיבי ההכנסה הקיימים של הלקוח, כמו גם לצפי ההוצאות השוטפות. כך, לאחר שקלול כל המשתנים והגדרת הדרישות השונות (משך תקופת פריסת המשכנתא, גובה ההון האישי, גמישות לפירעון מוקדם ועוד) ניתן יהיה לפעול מול הבנק הנבחר למציאת מסלול המשכנתא המשתלם ביותר, וכזה אשר יענה בצורה המקסימלית על הצרכים שהגדרתם מבעוד מועד.

ניסיון העבר מלמד כי יועץ משכנתאות פרטי איכותי הוא כזה שבאמתחתו גם יכולת טיפול מיטבית בכל הנושאים הטכניים והבירוקרטיים, לרבות שמאות, ביטוחי משכנתא, רישום שעבודים בטאבו ומתן מענה עבור שורה של סוגיות משפטית ומנהלתיות שהינן חלק אינטגרלי מתהליך לקיחת המשכנתא מול הבנק. בנוסף, היועץ יוכל לסייע בבחינה מחודשת של טיב המשכנתא אחת למספר שנים, תוך השוואה למצב השוק הפיננסי ויכולותיו הכלכליות של הלקוח.

 

חברת "ניו קרדיט" חרתה על דגלה מאז היווסדה מתן שירותי ייעוץ משכנתאות פרטי באיכות בלתי מתפשרת. מיטב היועצים שלנו ערוכים ומוכנים לסייע לכם להשיג את המשכנתא האולטימטיבית אשר תוכל לשרת אתכם נאמנה על בסיס האינטרסים הכלכליים, בדרך אופק כלכלי ולמען עתיד ורוד יותר.

אולי פספסת משהו:
ניו קרדיט

ניו קרדיט היא חברה המורכבת מסוללת מומחים פיננסי וצוות משפטי ותיק בתחום האשראי. אל תיכנעו למצב המקשה עליכם בהתנהלות הכלכלית היום יומית אל מול גופי המימון והבנקים, יש דרך לצאת מזה.

בואו איתנו
לדרך חדשה!
נראית בתמונה קריקטורה של בוט בני עם שטרות שעפות באוויר

עדיין מתלבטים?

שיחה ובדיקה ראשונה ללא עלות, וללא התחייבות!

בתמונה רואים את הלוגו של בני, בוט הנותן מענה ראשוני לגולש שזקוק לכך

בואו איתנו לדרך חדשה!

ימים א’-ה’ 19:00 - 09:30