דירה בהנחה: זכיתם בהגרלה וסורבתם למשכנתא?

זכיתם בהגרלה "דירה בהנחה" וסורבתם למשכנתא? מקומכם איתנו

התרגשתם וצעקתם משמחה כשקיבלתם את הSMS שזכיתם בהגרלה? איזה כיף לכם! אבל מה לגבי השלב הבא?

כידוע, זוגות צעירים ובכלל, אנשים שרוצים למשכן את הבית שלהם פונים לבנקים השונים בבקשה לקבל משכנתא –ולפתע! מקבלים סירוב. אתם תוהים בינכם לבין עצמכם – ל מ ה ? תנו לנו להבהיר לכם את המצב:

נתחיל ונאמר – משכנתא היא עסקה לכל דבר ועניין, ויכול להיות שמדובר בעסקה הכי חשובה בחיים שלכם!  ולכן הבנק צריך להיות בטוח שתעמדו בהתחייבויותיכם כשאתם מגיעים לעסקה הזאת.

הגעתם לעסקה ובטוחים שתקבלו את המשכנתא? לא בטוח – 

מהרגע שסורבתם בבנק, רוב הסיכויים שהבנקים האחרים יסרבו אתכם גם כן. למעשה , סירוב משכנתא יכולה לבוא לידי ביטוי בכמה אופנים, ולעיתים קרובות – אין מדובר בבעיה פיננסית אמיתית, אלא הבנק עושה "בדק בית" עם עצמו ורוצה להיות בטוח ככל האפשר שהלקוח מולו הוא נמצא – יכול לעמוד בהתחייבות כה גדולה.

לכן, בדרך כלל, הבנק מבצע בדיקות רקע פיננסיות על הלקוח, ובמקרה בו *דירוגו האשראי* של הלקוח אינו תואם את הציפיות שלו, ובשפה שלנו – שלילי או נמוך, הבנק יהיה עתיד לסרב לבקשתכם לקבל משכנתא.

במקרים כאלו – NEWCREDIT  מציעה מגוון רחב של אפשרויות לתיקון דירוג האשראי, ולמעשה – אנחנו מתאימים את דירוג האשראי שלכם לציפיותיו של הבנק הספציפי מולו הגשתם את הבקשה לקבלת משכנתא.

דירוג האשראי שלכם גבוה אך עדיין סורבתם?

היבט נוסף לסירוב משכנתא הנו עבר בעייתי שלא מאפשר לקחת משכנתא. כאן הבנק בוחן את היכולת עמידה של הלקוח לעמוד בטווח זמן מסויים בהחזרי המשכנתא. מה זה אומר? הבנק מוציא את נתוני האשראי של הלקוח ובוחן זאת אל מול פרמטרים כגון: ותק עבודה, גיל, היקף ההכנסות וההוצאות, שיקים חוזרים,מגבלות כאלה ואחרות ועוד.. וכאן הרגולציה נכנסת – החוק בישראל קובע כי אין אפשרות לבנקים לאשר משכנתא כאשר שיעור ההחזר שלה מתוך ההכנסה עולה על 50%. נגלה לכם סוד קטן – רוב הבנקים נוקטים בגישה מחמירה יותר ולא מאפשרים משכנתא עם החזר גבוה מ40% ואף שליש מההכנסה!

אז מה עושים????

קודם כל חשוב לדעת מה הם הצעדים הראשוניים שעליכם לעשות בשביל להשיג את מטרתכם, מה מותר, מה אסור ואיך אפשר להתקדם.

חשוב לזכור שהמטרה שלנו היא לאשר משכנתא כזו שתהיה בתנאים המשתלמים – עבורכם. למעשה, בניית משכנתא נכונה עבורכם יכולה לעזור לכם לקבל אישור למשכנתא שאתם באמת רוצים לקבל. לכן, כדאי לפנות ליועץ משכנתאות שיבנה עבורכם תוכנית כלכלית אשר נכונה לכם. 

NEWCREDIT מודעת לעובדה כי הבנקים אוספים מידע על הלקוחות שלה ולכן חשוב להיוועץ! אצלנו נמצאים טובי המומחים בארץ אשר ייעצו לכם מה אוספים, איך, והאם ניתן לשפר ולהעלות את דירוג האשראי שלכם והכל למען מטרה אחת – שתגשימו את חלומותיכם ותקימו בית מ ש ל כ ם!

אולי פספסת משהו:
ניו קרדיט

ניו קרדיט היא חברה המורכבת מסוללת מומחים פיננסי וצוות משפטי ותיק בתחום האשראי. אל תיכנעו למצב המקשה עליכם בהתנהלות הכלכלית היום יומית אל מול גופי המימון והבנקים, יש דרך לצאת מזה.

בואו איתנו
לדרך חדשה!
נראית בתמונה קריקטורה של בוט בני עם שטרות שעפות באוויר

עדיין מתלבטים?

שיחה ובדיקה ראשונה ללא עלות, וללא התחייבות!

בתמונה רואים את הלוגו של בני, בוט הנותן מענה ראשוני לגולש שזקוק לכך

בואו איתנו לדרך חדשה!

ימים א’-ה’ 19:00 - 09:30