בעלי דירוג אשראי נמוך – כל הפרטים כאן

רוצים לקבל את התנאים הכי טובים מהבנק? עליכם לדעת כי כל פעולה פיננסית שהתבצעה על ידכם ב-3 השנים האחרונות, עתידה להשפיע על התנאים שתקבלו מהבנק שלכם. למעשה, כל הפעולות הפיננסיות שלכם נאגרות במאגר של "בנק ישראל". מדובר במאגר שמנפיק את דו"ח ריכוז הנתונים שלכם בהתבסס על הנתונים הפיננסים שלכם, וכך למעשה, הבנק יודע האם אתם בעלי דירוג אשראי גבוה, נמוך או בינוני, ועל סמך הדירוג הוא יידע כיצד להתנהל איתכם. 

איך יודעים אם דירוג האשראי שלי נמוך?

כאשר אתם מגיעים לבנק עם בקשה לאשראי (הלוואה,משכנתה), הגדלת מסגרת אשראי וכד' ואתם מסורבים – ככל הנראה שהטענה שתעלה היא "דירוג האשראי שלכם נמוך". כאן הבנק לא יהיה מוכן לסכן את עצמו ולהעניק לכם את מבוקשכם. 

מהו דירוג אשראי נמוך?

אם בעבר חזרו לכם שיקים, בעלי פיגורים רבים, נפתחו כנגדם הליכים משפטיים ו\או הליכים כנגד הוצאה לפועל, הוראות קבע רבות שחזרו, אי יכולת בעמידה בהתחייבויות קודמות – הרי שהדירוג האשראי שלכם יהיה נמוך. דירוג האשראי עובד על פי ציון החל מציון 0 ועד לציון 1000. ולכן, ככל והדירוג שלכם יהיה גבוה יותר, כך תיענו בחיוב מהבנק. מנגד, ככל והדירוג שלכם ישאף ל -0 הרי שתסורבו. 

קצת מעולם המשפט – חוק נתוני אשראי קובע כי כאשר קיים דיווח או נתון שלילי בדו"ח, הוא ידווח למשך 3 שנים בלבד. כלומר, במידה וחזרו לכם שיקים או הוראות קבע בשנת 2022, הרי שעד שנת 2025 הנתון ידווח בדו"ח וישפיע על דירוג האשראי שלכם. 

איך מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך?

במידה ואתם סבורים כי אתם בעלי דירוג אשראי נמוך, בראש ובראשונה עליכם להוריד את דו"ח נתוני האשראי שלכם "מבנק ישראל", הדו"ח מונפק ללא עלות אחת לשנה. כאשר תיוודעו לפעולות פיננסיות שליליות ככל הנראה תגידו לעצמכם – איך זה יכול לקרות? אך אל חשש! אין צורך להיכנס לפאניקה, כיוון שכיום ישנו מגוון רחב של תהליכים שיכולים לעזור לכם לתקן או לשפר את דירוג האשראי שלכם.

התמודדות עם דירוג אשראי נמוך
התמודדות עם דירוג אשראי נמוך

איך נוכל לשפר את דירוג האשראי?

במידה ואתם מוכנים להמתין למשך 3 שנים, תמתינו והדיווח יעבור כלא היה. אולם, אם אתם מרגישים "מחנק" ורוצים להעלאות את הדירוג שלכם, עליכם להתחיל לצבור נתונים חיוביים וללמוד להתנהל בצורה פיננסית תקינה ורצויה עבורכם. חשוב לנהל אסטרטגיה נכונה – להתאים את ההוצאות החודשיות להכנסות החודשיות וללמוד להתנהל עם מסגרת האשראי. 

מחיקת נתוני אשראי – האם כדאי?

ברצוננו להבהיר – ניתן למחוק את כל נתוני האשראי שלכם מהדו"ח ריכוז נתונים ומדובר בפעולה כדין, אולם, מדובר בפתרון מסייע ולא בפתרון שעוקר את הבעיה מהשורש. כך שבמידה ומחקתם את כל הנתונים שלכם, עליכם לדעת להתנהל עם האסטרטגיה הפיננסית הנכונה והסוד הוא – לשמור על האיזון. 

אך לא כל הנוצץ זהב – על מנת שלא תחזרו על טעויות דומות,  חשוב להיוועץ ולפנות למומחה אשראי על מנת שיסביר לכם מה הסיבה שגרמה לכם להגיע לדירוג כה נמוך, וכך תוכלו למנוע מלחזור על טעויות בעתיד. 

אנחנו בניו קרדיט, מציעים מגוון רחב של מסלולים, והכל על פי נסיבות המקרה. מטרתנו היא קודם כל להעלות לכם את דירוג האשראי על מנת שתוכלו לנשום לרווחה. ולכן, אנחנו מציעים לכם דרך סלולה אל ההצלחה המלווה בייעוץ פיננסי מעמיק ולימוד כיצד להתנהל נכון.

מעוניינים לשמוע עוד? כל שנישאר לכם זה להשאיר פרטים ואנחנו נחזור אליכם (: 

אולי פספסת משהו:
ניו קרדיט

ניו קרדיט היא חברה המורכבת מסוללת מומחים פיננסי וצוות משפטי ותיק בתחום האשראי. אל תיכנעו למצב המקשה עליכם בהתנהלות הכלכלית היום יומית אל מול גופי המימון והבנקים, יש דרך לצאת מזה.

בואו איתנו
לדרך חדשה!
נראית בתמונה קריקטורה של בוט בני עם שטרות שעפות באוויר

עדיין מתלבטים?

שיחה ובדיקה ראשונה ללא עלות, וללא התחייבות!

בתמונה רואים את הלוגו של בני, בוט הנותן מענה ראשוני לגולש שזקוק לכך

בואו איתנו לדרך חדשה!

ימים א’-ה’ 19:00 - 09:30